CANDY U SCRAPERKI
(do 30 czerwca)


KOLOROWE CANDY URODZINOWE
(do 30 czerwca)


CANDY NA DOBRY POCZATEK
(do 17 czerwca)


CANDY U CZARNEJ LOLI
(do 29 czerwca)


MULTICANDY U STONOGI
(do 21 czerwca)


CANDY U WILCZEX
(do 17 czerwca)


CANDY U WIEWIORKI
(do 14 czerwca)


CANDY U WIEDZMY
(do 15 czerwca)

CANDY U MAPOWSKIEJ
(do 15 czerwca)


CANDY U JUSTECZKI
(do 22 czerwca)


CANDY U MEGGIE
(do 30 czerwca)


WARSZTATURA CANDY
(do 20 czerwca)


CANDY W MOIM ZAKATKU
(do 22 czerwca)



CANDY U LUCY
(do 18 czerwca)


ROZANE CANDY
(do 25 czerwca)


CANDY
(do 9 lipca)

Kategorie: Wszystkie | Tutaj zagladam
RSS
niedziela, 05 czerwca 2011
Moj pierwszy Art-Journal

Dla niewtajemniczonych:

Art-Journal to przestrzeń, w formie notatnika, kalendarza, zeszytu, czasem bardzo wymyślnego, a czasem niezwykle prostego w formie - wystarczą okładki i strony do zagospodarowania. Niektóre scraperki prowadzą art-journal jako swoisty dziennik dokumentujący ich życie. Niektóre na jego stronach dają upust swoim emocjom i uczuciom. Dla niektórych to pole do twórczych eksperymentów z formą i techniką - bez specjalnego przesłania. Cokolwiek w duszy Ci gra, możesz to ubrać w formę art-journala. Nieważne, czy wracasz do niego codziennie, raz w tygodniu, czy tylko przy specjalnych okazjach - ale zawsze to jest twoja prywatna przestrzeń, w której liczy się tylko twój sposób na ekspresję. 

/ Dane z tej strony

 

Na stronie Polki Scrapuja jest jedno wyzwanie Art-Journalu. Dlugo zastanawialam sie czy sie za to brac czy nie az tak nagle mnie cos naszlo :) Wczoraj zaczelam od okladki. Miala byc odpowiedzia na pytanie: 'Kim jest ta dziwczyna' - czyli ja.

Moj Art-Journal bedzie w formie notatnika/pamietnika o rozmiarze 11x11 i zbindowany :)


Oto moja okladka:

Kocham fiolety

Moje inicjaly to D. D.

Mieszkam w Niemczech (stad tekst po niemiecku)

Kocham osttanio ta piosenke a dodatkowo tekst pasuje do scrapowania. (Po Polsku: to jest tylko w mojej glowie). Wkoncu wszystkie moje pomysy rodza sie wlasnie tam :)



I jak ?

14:01, dorka1988
Link Komentarze (6) »
czwartek, 02 czerwca 2011
Slodkiego milego zycia

Dzisiaj moja pierwsza kartka wykonana specjalnie na wyzwanie w portalu Polki Scrapuja.

Tematem wyzwania byly inspiracje kulinarne - Babeczki z truskawka.

Oto i moja interpretacja :)Dadam, ze po raz pierwszy przeszylam karteczke, nie jest to idealne przeszycie ale calkiwicie recznie zrobione wiec jak na pierwszy raz ujdzie :)

 

Tagi: kartki
12:13, dorka1988
Link Komentarze (1) »
wtorek, 31 maja 2011
Slub / wesele

Okres slubny sie zbliza wiec troszke w tym temacie :)

Pierwsza kartka dla pary mlodej (bez podpisow, bo takie bylo zyczenie zamawiajacej):

 

A tu wszystko zwiazane z organizacja czyli zaproszenia, zawieszki, i karteczki z rezerwacja miejsc przy stole. (Dodam niesmialo, ze to bylo moje pierwsze weksze zlecenie (50 zaproszen, mnostwo zawieszek i jeszcze wiecej karteczek z rezerwacja):

23:38, dorka1988
Link Komentarze (1) »
Kilka zaleglych kartek :)

Wklejam kilka zdjec kartek zrobionych juz jakis czas temu :)

Pierwsza dla malego szwagierka, ktory wtedy byl na zielonej szkole:

 

Dla mamy (zeszloroczna)

 

Z okazji narodzin synka mojej kolezanki:

 

A niech to znowu niebieskie :P

Uwolnij pocztowke :)

Przegladajac blogi znalazlam ciekawa zabawe :)

 

.

 

Zapraszam na zapoznanie sie z zasadami zabawy :)

Klikajac w obrazek wyswietli Wam sie strona docelowa.

Sama sie tam dopisalam i chetnie bede robic innym niespodzianki :)

 

22:01, dorka1988
Link Dodaj komentarz »
sobota, 28 maja 2011
Pierwsza ksiega gosci

Jak w tytule, dzis zamieszczam moja pierwsza ksiege gosci.

Zrobiona 'po niemiecku' bo tutaj mieszkam i probuje sprzedac ja na ebayu

Zapraszam do przegladania (swoja droga znow blekity, musze wrzucic cos w innym kolorze, wbrew pozorom blekit to nie moj ulubiony kolor - kocham fiolety :) )

 

Krotkie wprowadzenie:

Pierwsza i druga kartka jest blekitna

Na drugiej kartce jest miejsce na zdjecie pary mlodej + podziekowania dla gosci

10 kartek bialych z grubego kartonu na wpisy gosci

+ Karbowany bialy tyl i folia ochronna

 

a

a

 

a

 

a

a

a

a

a

a

 

Na koniec zapraszam do skorzystania z okazji w losowaniu Candy u Czekoczyny :) --> KLIK

Kartka slubna na zamowienie

Dostalam wiadomosc od znajomej:

Potrzebna kartka slubna, blekitno-biala z kwiatuszkowym motywem, dla Agi i Kamila. Slub 18.06.2011.

Oto i karteczka :)

 

.

I rzut na szczegoly:

.

.

.

Tagi: kartki slub
12:42, dorka1988
Link Komentarze (1) »
No to zaczynamy :)

Dalam sie namowic na zalozenie bloga.

Zajmuje sie Scrapbookingiem od jakiegos czasu i postanowilam prowadzic bloga na ten temat, wklejac moje prace, dzielic sie moimi spostrzezeniami.

Jako, iz 2 dni temu byl dzien matki zaczne od wklejenia kartki, ktora dostala moja mamusia :)

Dla mamy

Zblizenie na szczegoly:

Dla mamy

Dla mamy

 

Mam nadzieje, ze ktos tu bedzie zagladal :)

For You Karola :**